Sloggi








- ‹
- ›
Ha en strålende dag i Sloggi
Alle har hørt om Sloggi. En gang var det et ord som ikke klang spesielt godt i moteører, og undertøyet ble deretter forbundet med noe eldre damer og Bridget Jones gikk med. Dette tyske merket har vært med lenge i gamet, og har re-brandet seg selv med å blant annet bruke Kylie Minogue som ambassadør og frontkvinne.
Merket er et undermerke til vel så kjente Triumph. Det ble lansert så langt tilbake som i 1979, og målet var å designe behagelig undertøy til alle kvinners hverdag og behov. De ville også ha kvalitet, og la stor vekt på både materialvag, design og funksjonalitet. Kolleksjonene ble den gang som nå laget i myk bomullskvalitet, og i et design det går an å bevege seg i. Sloggi ville lage undertøy til hverdags og med en pris som var til å leve med. Det har de klart, og som en ledestjerne har de slagordet "Feel your freedom".
Fra hipsters til herreboxere
Sloggi er ikke bare respektert for god bomullskvalitet og design som ikke strammer eller er ubehagelig å ha på. De står også helt i bresjen på et ettertraktet produkt, nemlig en sømløs truse. I 2004 kom den første kolleksjonen av "Hot Hips", og her var det kun truser uten søm i mange farger og modeller. De brukte en ny laserteknologi for å få trusekanten fin og uten en synlig søm. Så alle typer søm som før stakk ut, ble nå erstattet og alt besto av myke overganger. Det var et design som virkelig ble lagt merke til, og som fastslo at Sloggi kan en alltid regne med noe nytt fra. Utviklingen fortsatte, og den kan blant annet sees i kolleksjonen "EverNew". Her har altså sangeren Kylie Minogue en ledende frontrolle. Trusene kombinerer bomull med lycra. Det gjør at undertøyet ikke bare oppleves som enda mer mykt mot huden, men både ser og føles nytt mye lengre enn annet bomullsundertøy.
Med det enorme søkelyset på komfort, er det bare naturlig at Europas mest solgte truse finnes blant Sloggi-sortimentet. Det spenner tross alt fra hipsters til boxershortser til herrer. Har du en favoritt? Vet du ikke helt, kan du finne det ut ved å se på Katonis store utvalg. Vi lover at du vil oppdage iallfall en modell som passer deg.
Sloggi til alle menn og kvinner
Til å begynne med var merket tiltenkt kvinner, men ikke lang tid etter så kom de også med en kolleksjon til herrer. Året var 1986 og de kalte kolleksjonen for "Sloggi Men". Steget videre var å lage både undertøy og badetøy til begge kjønn. På Katoni får du et stort utvalg av plagg fra dette minimalistiske og nytenkende merket. Bruk våre unike søkefilter og få frem akkurat det du er på jakt etter fra størrelser til gratis frakt. Det kan jo også være at du vil ha glede av et godt tilbud? Vi har salg hele året, så du kan være heldig og kommer over et kupp når som helst.
Leter du etter noe mer fargerikt og sexy, så vil vi anbefale deg å sjekke ut hva danske Hummel eller svenske Filippa K har. Begge merker lager trendy badetøy og strandklær til både dame og herre. God shopping!